joi, 3 iulie 2008

Those days

:)) cand vad poza asta....rad...rad ca un nebun si in acelasi timp imi trec prin cap mii de amintiri frumoase alaturii de baietii de pe "baculturii". Doamne cate tampenii am mai facut...de cate ori am sfidat moartea alaturi de ei, cate belele :)...politie, fete, bautura si mult mai multe dar nu le pot spune aici pt ca unele lucruri ar trebui sa ramana nespuse pur si simplu(e de ajuns sa stim noi si atat). Damn i miss those days, and what days they were...am atins si noi apogeul tineretii cu still si faima..pun pariu k majoritatea care or sa vada poza asta o sa rada din start :)), stiu ei de ce.crazy bastards..miss u guys..promit k o sa dezvolt mai tarziu subiectu asta dar acum imi cam cad ochii :)) e prea dim pt mine...plange pensionaru din mine.rezpect

4 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare:))))))))):))))))=))))))))si totusi care erau baietii???

BoG spunea...

ceva inedit..specific varstei :)) bha speedy pote ne auzim la bv..pe la anu(2008)..bft

Anonim spunea...

mai ales fete ... de pe unde sunt eo ..si mie mie dor de voi .. :D

Anonim spunea...

ooo da speedy ai dreptate multe peripetii... imi e dor de vremurile alea ... :*:*:* take care